Regulamin
I. SPRZEDAWCA
- SKLEP INTERNEOWY – serwis internetowy SPORTIMO.PL dający możliwość zamawiania produktów przez Internet, prowadzony jest przez P.H. PROFI Agnieszka Lazar ul. Zawiszy Czarnego 10 40-872 Katowice. Na potrzeby niniejszego Regulaminu Sklep Internetowy SPORTIMO.PL zwany jest dalej Sklepem Internetowym.
- KLIENT – podmiot, osoba fizyczna lub osoba prawna nabywający Produkt/y w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT/Y - odzież mogąca być zgodna z Regulaminem przedmiotem transakcji pomiędzy Sklepem Internetowym a Klientem.
- ZAMÓWIENIE – złożenie przez Klienta oferty zakupu Produktu w Sklepie Internetowym poprzez złożenie zamówienia za pośrednictwem strony www znajdującej się pod adresem SPORTIMO.PL
- KONTO - prowadzone dla Klienta przez Sklep Internetowy konto będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w Sklepie Internetowym.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
II. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW
- Warunkiem złożenia zamówienia na Produkty oferowane przez Sklep Internetowy jest akceptacja Regulaminu.
- Zamówienia za pośrednictwem strony www składane mogą być dwadzieścia cztery (24) godziny na dobę, siedem (7) dni w tygodniu. Zamówienie złożone w dni powszednie po godzinie 18.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Zamówienie złożone przez Klienta potwierdza wiadomość elektroniczna (e-mail) wysłana przez Sklep Internetowy.
- Treść złożonego Zamówienia oraz treść zaakceptowanego przez Klienta Regulaminu stanowią istotne warunki umowy sprzedaży i są dostępne na Koncie Klienta.
- W przypadku niedostępności Produktów objętych zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o statusie zamówienia i możliwości jego realizacji.
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego). Nie stanowią one również zapewnienia sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami).
- Produkty prezentowane są w Sklepie Internetowym wraz z opisem, informacją o Produkcie oraz zdjęciem. Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by prezentować produkty w sposób jak najbardziej odpowiadający ich rzeczywistemu wyglądowi. Sklep Internetowy zastrzega, iż zdjęcia Produktów to ilustracje poglądowe, które w niektórych przypadkach mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu Produktu. Barwy Produktów mogą nieznacznie odbiegać od prezentowanych, m.in. wskutek ustawień monitora użytkowanego przez Klienta oraz z powodu odmiennego oświetlenia Produktu podczas wykonywania zdjęcia. Nie wpływa to jednak na właściwości Produktu.
- Produkty promocyjne, wyprzedażowe bądź Produkty nie należące do stałej oferty Sklepu Internetowego są dostępne w ilości ograniczonej. Realizacja zamówienia na te Produkty uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do wycofania z wykazu niektórych Produktów, w szczególności tych które nie są dostępne u producentów bądź dystrybutorów współpracujących z nasza Firmą.
III. DOSTAWA I ODBIÓR
- Sklep Internetowy dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji Zamówienia był dogodny dla Klienta.
- Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po ich złożeniu. Sklep Internetowy zastrzega, że okres realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności Produktu w magazynie oraz od terminów dostaw przez Producenta, jednakże maksymalny termin realizacji Zamówienia wynosi trzydzieści dni od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta.
- Jeżeli Sklep Internetowy nie może zrealizować Zamówienia z powodu niedostępności zamówionego Produktu, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od dnia złożenia przez Klienta Zamówienia, zawiadomi o tym Klienta i jeżeli otrzymał zapłatę zwrócić całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną.
- Informacje o kosztach związanych z wysłaniem przesyłki z Produktami znajdują się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Płatności i wysyłka”.
- Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Szczegółowe informacje na temat firm kurierskich współpracujących ze Sklepem Internetowym znajdują się w zakładce „Płatności i wysyłka” na stronie www Sklepu Internetowego.
- Termin dostawy Produktu przez firmę kurierską określa firma kurierska, lecz nie powinien on być dłuższy niż dwa (2) dni robocze. Odbiór Produktu powinien być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem.
- Z chwilą odbioru przez Klienta przesyłki, na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty i uszkodzenia Produktów.
- Za błędy popełnione przez Klienta podczas składania Zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki odpowiedzialność ponosi Klient. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
IV. CENA ORAZ SPOSÓB PATNOŚCI
- Wszystkie ceny prezentowane przez Sklep Internetowy podawane są w polskich złotych (PLN).
- Ceny podawane przez Sklep Internetowy zawierają wszelkie podatki oraz cła i są wyrażone w kwocie brutto.
- Sklep Internetowy oferuje następujące sposoby płatności za Zamówienie:
-GOTÓWKĄ przy odbiorze Zamówionego Produktu w siedzibie firmy.
-GOTÓWKĄ, przy odbiorze Zamówionego Produktu u kuriera w przypadku przesyłki pobraniowej.
-Przelewem bankowym na konto SPORTIMO.PL.
W tym przypadku prosimy o wpłatę na konto.
Prosimy o wpisanie numeru Zamówienia w tytule przelewu; wysyłka Produktu nastąpi w terminie nie dłuższym 7 dni od daty zaksięgowania kwoty zapłaty za Produkt na rachunku bankowym sklepu internetowego
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru Produktów a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.
- Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
-świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu na odstąpienie od umowy,
-dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
-umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
-świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
-świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
-dostarczania prasy,
-usług w zakresie gier hazardowych.
- Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Internetowemu Produktów w stanie niezmienionym. Zwracany Produkt winien zostać odesłany na adres P.H. PROFI Agnieszka Lazar ul. Zawiszy Czarnego 10 40-872 Katowice.
- Sklep Internetowy dokona zwrotu płatności dotyczącej Zamówionych Produktów, w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub poprzez system transakcyjny z którego korzystał Klient niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odstąpienia Klienta od umowy. Sklep Internetowy nie partycypuje w kosztach przesyłki z tytułu zwrotu Produktu w związku ze skorzystaniem z prawa do odstąpienia od umowy.
VI. REKLAMACJE
- Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, aby oferowane Produkty były jak najwyższej jakości. Sklep Internetowy wyraża nadzieję, że zakupiony Produkt będzie działał bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Produkty są nowe i objęte odpowiedzialnością sprzedawcy za Produkt. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176).
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową w chwili wydania Klient uprawniony jest do wystąpienia z żądaniem doprowadzenia Produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. Produkt nie jest niezgodny z umową, gdy Klient o niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien o niej wiedzieć.
- Reklamacje należy przesyłać na adres P.H. PROFI Agnieszka Lazar ul. Zawiszy Czarnego 10 40-872 Katowice z dopiskiem „Reklamacja”. Do reklamowanych butów należy dołączyć krótki opis wady, żądania względem sposobu rozpatrzenia reklamacji. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów w trakcie procesu reklamacyjnego prosimy o dołączenie paragonu do reklamowanego towaru.
- O rozpatrzeniu reklamacji Sklep Internetowy poinformuje Kupującego w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji płatność dotycząca Zamówionych Produktów, w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub poprzez system transakcyjny z którego korzystał Klient niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia uznania reklamacji.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Podczas rejestracji Konta w Sklepie Internetowym Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją Zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym.
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 133, poz. 883 ze zm.), ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz innymi właściwymi przepisami. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu Internetowego jest Duhan Sp. z o.o.
- Celem zbierania danych osobowych przez administratora jest: (1) nawiązanie, wykonanie lub rozwiązanie stosunku umownego między Sklepem Internetowym a Klientem, (2) marketing bezpośredni własnych produktów lub usług administratora danych lub (3) dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez okres ich przedawnienia.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia z bazy adresowej.
IIX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustaw szczegółowych, w szczególności ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami), ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 926 ze zmianami).
- Serwis Internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone przepisami powszechnie obowiązującego prawa